Manny

poniedziałek, 30 listopada 2015

BLOGMAS 2015

Heeeeeeeeeej :)


GRUDZIEŃ! ŚWIĘTA! NIANNIE!

W tym roku postanowiłam uczcić te trzy ważne słowa CODZIENNĄ porcją materiału ode mnie, dla Was, tutaj na blogu!

Postaram się publikować fragmenty nieznanych Wam tekstów, dialogi, filmiki, linki do ciekawych stron - wczujmy się w Święta, rozmawiajmy, bądźmy wszyscy razem aktywni - ja i Wy!
Możecie zostać pod ciepłymi kocami, ale wyłaźcie ze skarpet z podekscytowania na Święta Bożego Narodzenia właśnie ze mną! (a przynajmniej byłoby miło!)

Na dole macie kilka słów ode mnie. Doceńcie fakt, że pokazałam swoją twarz (!), oraz że zdecydowałam się mówić do kamery. Nie odzywam się zbyt wiele na co dzień, więc zapamiętajmy ten moment! - albo może lepiej nie?

ZACZYNAMY ODLICZANIE DO ŚWIĄT!!!! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz