Manny

czwartek, 3 października 2013

Forgive me...

Cześć...

Ugh, widzę rosnące zniecierpliwienie, kiedy nowy rozdział.
Odpowiem wprost - nie wiem. Kilkaset słów już jest, ale to wciąż nie jest skończone. Brak mi myśli na ten temat, ostatnio nie robię nic tylko wracam ze szkoły, wylewam żale mamie, jem, robię lekcję i idę spać wcześniej niż miałam to w zwyczaju jakiś czas temu.
Brakuje mi Ann i Niallera jak nie wiem co... ale musicie zrozumieć, że każdy czasem ma taki okres... kiepskie myśli, problemy w szkole do rozwiązania...
Będę Wam ogromnie wdzięczna, jeśli co jakiś czas na moim asku pojawi się jakieś pytanie do Niannie! Wy zaspokoicie swoją ciekawość i nawiążecie kontakt ze mną, a ja się uśmiechnę i częściej pomyślę o tym wszystkim.
Również będę potrzebować więcej inspiracji, ponieważ dostałam się na warsztaty fotograficzne i będę realizować swój własny projekt (start lada dzień, a ja nawet nie wiem o czym będą moje zdjęcia...).
Piszcie do mnie, pytajcie, komentujcie, czytajcie... Nie zapomniałam o Holmes i Horanie, a Oni nie zapomnieli o Was.
Uprzedzam o mojej nieobecności od 12. do 19. października. Zero kontaktu ze światem, tylko z moją niezdrowo popierniczoną klasą.
Mam nadzieję, że macie się dobrze! Jeśli macie jakąś sprawę, znacie mojego Twittera i Aska ;)

Dziękuję tym, którzy wciąż tu są i czekają na dalsze losy moich bohaterów.
Kocham Was bardzo mocno!

Mania.



4 komentarze:

  1. Ja nadal jestem i czekam :3 i jestem pierwsza :3333

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku a ja już myślałam że nas opuszczasz będę czekam ile będzie trzeba bo to opowiadanie jest tego warte :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeeść, Słoneczko! Nie wiem jakim cudem (prawdopodobnie przez szkołę, ale nieważne) ominęłam Twojego tweeta z linkiem do informacji o notce i gdyby nie czysta ciekawość, żeby tuta zaglądnąć, pewnie dalej żyłabym w nieświadomości. Tak czy inaczej chciałam Ci tylko powiedzieć, że tęsknię za Twoimi bohaterami i że spokojnie będę czekała na jakieś nowości tutaj. Ogólnie, to brakuje mi Ciebie Mańka i nie wiem jak to wytłumaczyć. Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze, a w przeciwnym razie masz do mnie pisać! Gdziekolwiek i jakkolwiek!
    Całuję i trzymaj się! : ) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikasz a banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń